top of page

ABAS II – Evaluarea comportamentului adaptativ la copii si adolescenti

ABAS™- II la nivel international, el este considerat standard in evaluarea complexa pentru acordarea gradului de handicap. Este un sistem de evaluare comportamentala axat pe masurarea broadband a adaptabilitatii.

Compatibil cu DSM-IV-TR si AAIDD, ABAS™-II ofera un scor general adaptativ compozit (GAC):

  • trei scoruri intermediare: practic, conceptual si social,

  • zece arii specifice de deprinderi, ceea ce recomanda utilizarea instrumentului in scopuri diagnostice, de planificare a tratamentelor si de monitorizare.

Itemii ABAS™-II (Adaptive Behavior Assessment System) indica incapacitatea sau capacitatea oricarei persoane cu varsta cuprinsa intre 0 si 89 de ani de a realiza comportamentele tipice traiului cotidian la acea varsta.

Evaluarea abilitatilor adaptative poate oferi informatii importante pentru diagnosticare si planificarea tratamentului sau a interventiei pentru persoane cu:

  • intarzieri de dezvoltare; factori de risc biologici; traume craniene;

  • autism; ADHD; tulburari de invatare si comportament;

  • insuficienta senzoriala; dizabilitati sau traume fizice;

  • sanatate precara; insuficienta motorie;

  • tulburari emotionale; leziuni cerebrale; atac cerebral; demente; Alzheimer;

  • tulburari legate de consumul de substante; tulburari psihotice si multiple dizabilitati.

ABAS™- II:

  • evalueaza deprinderile adaptative si capacitatea de a trai sau muncii independent

  • este implicat in diagnosticul si clasificarea prezentei si severitatii unei dizabilitati sau tulburari

  • identifica puncte forte si limite

  • documenteaza si monitorizeaza progresul in timp

  • contribuie la planurile si obiectivele de tratamente

  • este implicat in determinarea eligibilitatii pentru acordarea beneficiilor sociale

Beneficii:

Evaluare logopedica

Evaluarea abilitatilor adaptative poate oferi informatii importante pentru diagnosticare si planificarea tratamentului sau a interventiei pentru persoane cu:

  • intarzieri de dezvoltare; factori de risc biologici; traume craniene;

  • autism; ADHD; tulburari de invatare si comportament;

  • insuficienta senzoriala; dizabilitati sau traume fizice;

  • sanatate precara; insuficienta motorie;

  • tulburari emotionale; leziuni cerebrale; atac cerebral; demente; Alzheimer;

  • tulburari legate de consumul de substante; tulburari psihotice si multiple dizabilitati.

ABAS™- II:

  • evalueaza deprinderile adaptative si capacitatea de a trai sau muncii independent

  • este implicat in diagnosticul si clasificarea prezentei si severitatii unei dizabilitati sau tulburari

  • identifica puncte forte si limite

  • documenteaza si monitorizeaza progresul in timp

  • contribuie la planurile si obiectivele de tratamente

  • este implicat in determinarea eligibilitatii pentru acordarea beneficiilor sociale

Sedinta kinetoterapieTerapie SchrothTerapie Vojta (40 minute)

160 lei

Abonament kinetoterapie/Terapie Schroth/Terapie Vojta, 10 sedinte, 40 minute sedinta*

1350 lei

Programari

0727.988.679

031.780.6656

contact@kinetobebe.ro

Formular contact

Preturi

Program

Luni - Vineri : 08:00 - 20:00

Sambata: 08:00 - 15:00

Duminica: Inchis

Centrul KinetoBebe Mosilor
Adresa: Calea Mosilor, nr. 158, et.1, sector 2, Bucuresti

Centrul KinetoBebe Sud

Adresa: Sos. Oltenitei, nr. 87-99, et.3, sector 4, Bucuresti

Centrul KinetoBebe Nord
Adresa: str. Nicolae Caramfil, nr.71-73, et. 4, sector 1, Bucuresti (acces din str. Intrarea Gheorge Simionescu, nr. 7)

Evaluare logopedica

Evaluarea neuropsihologica pentru copii de 5-7 ani

Pret: 450 lei

Sedinta 1- intalnirea cu parintii - 60 min

Sedinta 2 - evaluarea copilului - 60 min

Sedinta 3 - evaluarea copilului - 60 min

Sedinta 4 -  eliberarea raportului de evaluare si consilierea parinti - 30 min

Evaluarea psihologica pentru copii de  3-4 ani

Pret : 350 lei

Sedinta 1 – intalnirea cu parintii - 60 min

Sedinta 2 – evaluarea copilului - 60 min

Sedinta 3 – eliberarea raportului de evaluare si consilierea parintilor - 30 min

ABAS™-II la nivel international, el este considerat standard in evaluarea complexa pentru acordarea gradului de handicap.Este un sistem de evaluare comportamentala axat pe masurarea broadband a adaptabilitatii.

Compatibil cu DSM-IV-TR si AAIDD, ABAS™-II ofera un scor general adaptativ compozit (GAC):

  • trei scoruri intermediare: practic, conceptual si social,

  • zece arii specifice de deprinderi, ceea ce recomanda utilizarea instrumentului in scopuri diagnostice, de planificare a tratamentelor si de monitorizare.

Itemii ABAS™-II (Adaptive Behavior Assessment System) indica incapacitatea sau capacitatea oricarei persoane cu varsta cuprinsa intre 0 si 89 de ani de a realiza comportamentele tipice traiului cotidian la acea varsta.

ABAS II – Evaluarea comportamentului adaptativ la copii si adolescenti

Evaluarea psihologica pentru copii de  3-4 ani

Pret : 350 lei

​Sedinta 1 – intalnirea cu parintii - 60 min
Sedinta 2 – evaluarea copilului - 60 min
Sedinta 3 – eliberarea raportului de evaluare si consilierea parintilor - 30 min

Evaluarea neuropsihologica pentru copii de  5-7 ani

Pret : 450 lei

Sedinta 1 - intalnirea cu parintii - 60 min
Sedinta 2 - evaluarea copilului - 60 min
Sedinta 3 - evaluarea copilului - 60 min
Sedinta 4 -  eliberarea raportului de evaluare si consilierea parintilor - 30 min

De ce evaluam dezvoltarea?

  • pentru a monitoriza ritmul de dezvoltare

  • pentru a identifica copiii din grupurile de risc

  • pentru a pune un diagnostic precoce

  • a oferi informatii despre gradul de pregatire pentru scoala

Permite evaluarea eficientei unui curriculum sau a unui program de interventie remediala

In ce consta evaluarea?

In urma interviului cu parintii se va stabili modalitatea de investigare si de parcurgere a urmatoarelor etape de evaluare.
Evaluarea copilului va presupune implicarea acestuia intr-o serie de sarcini cu grade diferite de dificultate, ce sunt prezentate sub forma de joc.
Coroborarea datelor colectate din interviul cu parintii, observatiile calitative si rezultatele obtinute din administrarea instrumentului clinic vor permite atingerea obiectivului propus de evaluare.

De ce evaluam dezvoltarea?

  • pentru a monitoriza ritmul de dezvoltare

  • pentru a identifica copiii din grupurile de risc

  • pentru a pune un diagnostic precoce

  • a oferi informatii despre gradul de pregatire pentru scoala


Permite evaluarea eficientei unui curriculum sau a unui program de interventie remediala

In ce consta evaluarea?

In urma interviului cu parintii se va stabili modalitatea de investigare si de parcurgere a urmatoarelor etape de evaluare.

Evaluarea copilului va presupune implicarea acestuia intr-o serie de sarcini cu grade diferite de dificultate, ce sunt prezentate sub forma de joc.

Coroborarea datelor colectate din interviul cu parintii, observatiile calitative si rezultatele obtinute din administrarea instrumentului clinic vor permite atingerea obiectivului propus de evaluare.

Programari

0727.988.679

031.780.6656

contact@kinetobebe.ro

Formular contact

Program

Luni - Vineri: 08:00 - 20:00

Sambata: 08:00 - 15:00

Duminica: Inchis

Adresa: Sos. Oltenitei, nr. 87-99,

et. 3, sector 4, Bucuresti

Adresa: str. Nicolae Caramfil, nr.71-73, et. 4, sector 1, Bucuresti. (acces din str. Intrarea Gheorge Simionescu, nr. 7)

Adresa: Calea Mosilor, nr. 158, et.1, sector 2, Bucuresti

bottom of page